Monday, June 23, 2014

Beloved Friends

nilah kawan2 aku yang insya Allah aku takkan lupa sampai aku masuk hospital, sampaila aku bernafas guna alat bantuan pernafasan.mana taknya dorang nila yang nampak aku dari pakai tudung biut sana sini sampai aku tak nak keluar bilik selagi tudung aku tak di 'median plane'(hehehe istilah medic).biar aku kenalkan satu2 kat sapa2 yang sedang tak malu nak baca blog aku walaupun tak di jemput(eh gurau je).sebenarnya apa yang aku nak tulis ni bukanla sikap 100 % dorang ni semua.ni siapa dorang semua pada aku.
ema:seorang yang pakai tudung labuh.selamba badak.suka tunjuk protes.tapi baik hati.pakar masak.jamuan kita orang dia yang masak.terre add math.suka belanja aku makan.menjadi agen untuk mak dia ambil tempahan jahit baju untuk guru2 pompuan kat sekolah dulu especially ustazah norrahilla dan teacher nurul

ecam.ketua rumah barium.sangat semangat orang dia.hebat main basketball.menulis buku mesti terbalik.sangat semangat setia kawan.bakal jadi cikgu math.......

diana:budak form 4 baru.sorang yang sangat ceria dan teliti.kerja dia sangat kemas.pemurah dan kuat makan coklat.kalau buat kerja pembaris mesti ada kalau tak dia rasa kerja dia tak kemas.nak tulis sengkang pun guna pembaris.terre giler english

tracy;penari utama sekolah.setiap kali ada persembahan mesti ada muka dia.baik hati.kena gelar apple.aku pun tak tau kenapa.aku duduk sebelah dia la time akhir tahun form 5

michelle:budak bilik aku.kapten basketball budak pompua.ketua asrama.tak suka kucing.pernah sekali kami berlari satu asrama sampai masuk bilik form 1 pukul 2 pagi sebab kena kejar anak kucing.lawak2.satu lagi kawan aku kena denda kalau lambat keluar asrama sebab lambat bangun.kami pasangan ketua yang sangat kuat tido

jacquelline:sangat pemalu orangnya dan tak boleh di takutkan walau sikit pun,kalau tak dia akan start nangis.sangat rajin.tak boleh diusik walau ckit pun rambut dia.sangat takut kalau dengar cerita hantu.

alice:form 4 baru.sanagt struggle study.tapi kuat main juga.sangat obses kalau minat orang.tak pernah puas hati dengan apa yang dia ada.best kalau study chemistry dengan dia.suka buli ian

jacke koh:pelik skit.senang je kalau nak dapat something dari dia.buat-buat merajuk confirm dapat.orang kuat pasukan koir sekolah.sekarang kat utp

pkoy:suka pinjam buku aku tanpa bagi tau.bila dah separuh buku dah baca baru bagi tau.seorang yang senang juga kena kena buli.terre physic.dulu kena gosip dengan asfadilla

meloney:musician sekolah.semua instrument dia tau guna.baik hati.adik mentee aku dari form 2 sampai form 5.

pide':best friend aku.kuat tido.macam aku.seorang yang kalau marah susah nak predict.ketua paras barium.ceria la juga.atlet rentas desa sekolah.baik hati

hilmi:kena olok gigi.ntah kenpa budak lelaki usik dia dengan nama tu.terre add math.kuat tido.terre it juga.atlet rentas desa juga

ryan:lagi senang nak dapat something dari dia.kalau tak rapat sudah nak dapat cakap.macam cakap dengan tunggul kayu.tapi kalau da rapat best giler.dia selalu pujuk aku kalau aku merajuk.rindu dengan ryan.dia ni non tapi dalan ic tulis ,muslim.lucu.............

fendi:ketua kelas yang tersayang.sangat kuat tido.tak tahu la bila dia segar.ada cikgu ka tak da cikgu ka tido je kerja dia.kuat sangat makan nescafe 3 in 1macam tu je.tak bancuh.terre ber taek kwan do.dua2 fendi hebat taek kwan do kat sekolah kita orang

shamsul:ni sorang sangat pelik.tak tahu nak describe macam mana.yang penting pelik

aku:sangat kuat main.tak pernah nak serius especially hal2 hati dan perasaan sampai kena gelar tak da perasaan.kuat merajuk dan buli lelaki yang baik hati,tak cantik tapi sempurnala,kuat makan dan tidur yang paling penting,menjadikan family the most important thing kat dunia ni

ni jela yang dapat aku tulis.lepas ni nak keluar makan pizza party.nak belanja nani,kan hari ni befday dia,.tua da ko nani,nani ni kawan aku menjadi dewasa pulak ha nanti kalau ada masa aku cerita pasal kawan2 aku kat mesir pulak.dorang ni pun aku sayang macam kawan2 aku yang kat sekolah menengah

cayang korang semua!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment